AKTIVNA PROMOCIJA CERKLJANSKE

AKTIVNA PROMOCIJA CERKLJANSKE

V času, ko na naj smučišču SC Cerkno, ki kot glavni destinacijski produkt pripelje množice obiskovalcev v naše kraje, vlada pravi zimski vrvež, se je prepoznavnost Cerkljanske kot turistične destinacije krepila z aktivnim promoviranjem kulturnih in naravnih danosti. LTO Laufar Cerkno je zadnji vikend v januarju na sejmu Alpe Adria: Turizem in prosti čas, ki se je odvijal na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani, pripadlo prav posebno razstavno mesto. Z inovativnim projektom Gozdni selfness se je namreč predstavil na stojnici javne agencije SPIRIT – I FEEL SLOVENIA, v sklopu inovativne slovenske turistične ponudbe. Gozdni selfness, ki je v lanskem letu prejel nagrado Snovalec za najbolj inovativno idejo v slovenskem turizmu, njegovo bistvo pa je organiziran pohod po nezahtevni pohodniški poti s strokovno vodeno zdravilno terapijo na posameznih idiličnih postojankah v naravi, je bil predstavljen na zanimiv, drugačen način. Tako so lahko obiskovalci v naravno urejenem ambientu izkusili del tega sproščujočega gozdnega doživetja. Pozornost je privabljal privlačen pogrinjek z lokalnimi dobrotami postreženimi na senenih balah, ter urejena pot iz smrekovih iglic na kateri so imeli mimoidoči možnost preizkusiti naravno refleksoterapijo stopal. Pozitivno presenečeni nad zanimanjem in odzivi obiskovalcev, kakor tudi številnih razstavljavcev, so na LTO­ ju sejemsko predstavitev označili kot zelo uspešno in dodali, da že potekajo dogovori o novih poslovnih sodelovanjih. Poleg intenzivne promocije inovativnega sproščujočega programa, je bil pustni čas v znamenju promocije Cerkljanske laufarije, žive mojstrovine državnega pomena. Laufarji so močan element lokalne identitete občine in njenih prebivalcev ter veljajo za eno najbolj prepoznavnih tradicionalnih pustnih skupin v Sloveniji, zaradi česar vsako leto pritegnejo pozornost tako širše javnosti, kakor tudi številnih medijev. Tudi letos ni bilo drugače, saj je Cerkljansko obiskala ekipa TV oddaje Na lepše, ki je z laufarji posnela zanimiv in hudomušen prispevek. Pestro dogajanje s cerkljanskimi pustnimi liki, pa smo lahko spremljali tudi na pustni torek, ko nas je obiskala ekipa oddaje Dobro jutro Slovenija, ki je poskrbela za večkratno javljanje s terena v živo, v program RTV SLO. Cerkljanska laufarija je v času pusta, zaradi pogostega pojavljanja v medijih, ogromno pripomogla k promociji Cerkljanske.

Poleg bogate kulturne dediščine, pa Cerkljanska očara tudi s pestrostjo pokrajine in številnimi naravnimi lepotami, ki vedno znova navdušijo obiskovalce, hkrati pa naznanjajo da je zelena pot v razvoju cerkljanskega turizma edina prava. LTO Laufar Cerkno tudi v prihodnje načrtuje izvajanje različnih promocijskih aktivnosti, kamor sodi tako pojavljanje v medijih, kakor tudi prisotnost na sejmih in borzah (Naturo, SIW, Expo Milano, FŽO). V letnem planu dela so predvidene aktivnosti za realizacijo in nadaljnji razvoj projektov, kot so: izvedba tečaja lokalnih turističnih vodnikov in intenzivna promocija Divjih bab; realizacija projekta celostne podobe „Markacija“; vzpostavitev mreže kolesarskih povezav na čezmejnem območju s spremljajočo infrastrukturo in mrežo intermodalnih povezav v sklopu projekta Interbike; nadaljnji razvoj projekta Gozdni selfness in s tem krepitev prepoznavnosti Cerkljanske kot zelene destinacije; prevzem in vodenje festivala Bevkovi dnevi, ki predstavljajo priložnost povezovanja in zbliževanja, širjenja prepoznavnosti dediščine Franceta Bevka in ustvarjanja novih zgodb, ter obuditev projekta Kmečka tržnica, s katerim se bo okrepila promocija in prodaja lokalnih kmetijskih izdelkov in pridelkov. Poleg omenjenih ključnih projektov, pa bo seveda poskrbljeno tudi za zabavo, in sicer s tradicionalno prireditvijo Poletje v Cerknem ter z obuditvijo prireditve Zvezdna noč.

FaLang translation system by Faboba

logo cerkno

divjeBABEoglas